Saúdo ao XXIII Congreso do Partido Comunista Colombiano

A UPG enviou un saúdo, asinado polo noso Secretario Xeral, ao Partido Comunista Colombiano, que celebra entre o 7 e o 10 de decembro o seu XXIII Congreso, nun momento histórico para o pobo de Colombia marcado polo acceso de Gustavo Petro á presidencia, encabezando a candidatura do Pacto Histórico, da que forman parte os camaradas colombianos.

Ao Partido Comunista Colombiano

Camaradas:

En nome do Comité Central e de toda a militancia da Unión do Povo Galego, queremos facer chegar un saúdo fraterno ao plenario do XXIII Congreso dos e as comunistas de Colombia. Congreso que celebran nun momento histórico para vostedes, dado que por primeira vez a oligarquía está fóra do goberno; e Colombia conta cun presidente digno, que encabeza un proceso de democratización, co impulso das forzas de esquerda e progresistas, que partindo da aposta unitaria electoral do Pacto Histórico empuñaron a bandeira dun país soberano, no que os colombianos e as colombianas sexan donos dos seus recursos, e poidan construír un futuro de paz e xustiza social.

Somos coñecedores do esforzo do PCC e da UP para poder chegar até aquí, un esforzo regado co sangue de miles de militantes e simpatizantes, asasinados por defender as súas ideas. E tamén sabemos que a alegría pola nova situación política e polos pasos adiante que deu xa o goberno do presidente Petro, non lles fai esquecer os perigos.

Saben ben que chegar ao goberno non significa ter o poder. E son moi fortes os sectores reaccionarios, encabezados pola oligarquía e polo imperialismo norteamericano, sectores que buscan o fracaso do actual goberno.

Desexámoslles un exitoso XXIII Congreso, de forma que os documentos aprobados sirvan de base para a acción política, e a nova dirección electa poida conseguir un aumento da influencia do PCC na clase traballadora e no conxunto das clases populares.

Camaradas, estamos con vostedes, e saiban que en Galiza contan cun partido irmán na loita común polo socialismo, disposto a seguir estreitando as fraternais relacións que mantemos desde hai xa anos.

Viva a Solidariedade entre os Pobos!
Néstor Rego
Secretario Xeral

Al Partido Comunista Colombiano

Camaradas:

En nombre del Comité Central y de toda la militancia de la Unión del Pueblo Gallego, queremos enviar un fraternal saludo al plenario del XXIII Congreso de Comunistas de Colombia. El Congreso que está celebrando en un momento histórico para usted, dado que por primera vez la oligarquía está fuera del gobierno; y Colombia tiene un presidente digno, que encabeza un proceso de democratización, con el ímpetu de las fuerzas de izquierda y progresistas, quienes, con base en el compromiso unitario electoral del Pacto Histórico, enarbolaron la bandera de un país soberano, en el que los colombianos somos dueños de sus recursos, y puedan construir un futuro de paz y justicia social.

Somos conscientes del esfuerzo del PCC y de la UP para poder llegar hasta aquí, esfuerzo regado con la sangre de miles de militantes y simpatizantes, asesinados por defender sus ideas. Y sabemos también que la alegría por la nueva coyuntura política y los avances que ya ha dado el gobierno del presidente Petro, no les hace olvidar los peligros.

Saben bien que llegar al gobierno no significa tener poder. Y son muy fuertes los sectores reaccionarios, encabezados por la oligarquía y el imperialismo norteamericano, sectores que buscan el fracaso del actual gobierno.

Les deseamos un exitoso XXIII Congreso, para que los documentos aprobados sirvan de base para la acción política, y la nueva dirigencia electa logre incrementar la influencia del PCC en la clase obrera y en el conjunto de las clases populares.

Compañeros, estamos con vosotros, y sabed que en Galicia tenéis un partido hermano en la lucha común por el socialismo, dispuesto a seguir fortaleciendo las relaciones fraternales que mantenemos desde hace años.

¡Viva la Solidaridad entre los Pueblos!
Néstor Rego
Secretario General

Pin It on Pinterest